تحقیق و پژوهش در برندینگ   
       

تحقیق و پژوهش در برندینگ

   

انواع روش های تحقیق

1- تحقیقات کیفی :

یکی از شاخه های اصلی تحقیقات بازار است که عمومابه شناخت عمیق تر رفتار انسان و دلایل حاکم بر رفتار وی می‌پردازد از آنجا که تحقیقات کیفی به دنبال کشف چرایی رفتار مصرف کننده هستند.
نه مکان، زمان و چگونگی رفتار وی، از این رو تعداد نمونه ها بسیار کمتر اما عمیف تر از تحقیقات کمی انجام می‌شوند.
از روش های متونع تحقیقات کیفی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  1. مصاحبه های عمیق فردی
  2. گروه های کانون
  3. جلسات طوفان مغزی
  4. مصاحبه های ZMET
  5. مصاحبه های نردبانی

روش های تحقیق و پژوهش در برندینگ

های ,تحقیقات ,رفتار ,تحقیق ,کیفی ,روش ,تحقیقات کیفی ,روش های ,تحقیق و ,        ,های تحقیق

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز صفحه اي عاشقانه با شعر rayanehkavir Blank bhmari-nazaei14 FUZZY PSYCHOLOGY روانشناسی فازی سلامت بانک مشاغل ایران تكرار نیلوفری